Klacht: krijg geen kontakt

op 23 september 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

ik betaal netjes iedere maand mijn betalingsregeling en toch wil men voor de tweede keer beslag leggen op mijn roerende goederen.ik betaal al meer dan twee jaar aan deze vordering.email lukt niet omdat het schijnt dat dossier nummer niet klopt,toen maar zitten bellen en dan hoort men mij niet en krijg ik te horen dat ik nog een keer moet terug bellen.als de deurwaarder wil langs komen ben ik ook helemaal niet thuis want ik moet die dag naar de oogarts want ik heb glaucoom.ik weet niet meer hoe ik met ze in kontakt kan komen.

als ik gewoon mijn betalingen kan blijven doen en ons met rust laat.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 25 september 2017 om 16:56 geantwoord

Geachte heer en/of mevrouw,
Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij u zojuist een e-mail gestuurd. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag. Hiervoor verwijzen wij u naar het contactformulier: http://contact.ggn.nl/.
GGN mastering credit

Heeft op 25 september 2017 om 17:55 geantwoord

Ik ga wel akkoord dat ik gewoon kan door betalen,maar heb wel altijd betaald maar jullie hebben bij verkeerd dossiernummer afgeboekt en daarom is jullie deurwaarder al eerder hier geweest .ben al veel langer aan het betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door atelierm