Klacht: Krijg geen geld terug

op 16 augustus 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb in maart 2 bikini’s besteld. Door problemen met hun leverancier werd de leverdatum een aantal keer uitgesteld. Na een aantal weken zou het nog een keer uitgesteld worden. Ik heb toen aangegeven dat ik mijn bestelling kon annuleren. Dit heb ik gedaan op 29 juni. Ik zou binnen 14 dagen mijn geld ontvangen. Dit zou ik dus op 13 juli binnen moeten hebben. Ik heb ze toen gemaild dat dit niet binnen is gekomen. Op 26 juli hadden ze de betaling nog niet verwerkt. Dit zou nog eens een week duren. Die week erna kreeg ik bevestiging dat het verwerkt was en zou ik de betaling binnen 5 werkdagen ontvangen. Ik ben blijven mailen. Toen hadden ze het te druk dus hadden ze weer een week nodig om dit op te lossen. En ik zou dus vandaag mijn geld ontvangen. Ik heb nog steeds mijn geld NIET terug.

Als ik mijn geld eindelijk terug heb

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa Clement