Klacht: Krijg geen contact, wel dreigbrieven

op 25 juni 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik onting begin april 2017 een brief van directpay over een openstaande vordering vin vodafone… ik ben in geen jaren klant meer bij vodafone dus gebeld. Gezien ze de telefoon niet opnemen heb ik een mail gezonden. Hierop kreeg ik een automatische repley. Een maand later wederom een brief van directpay, nu met dreigingen van deurwaarder. Nogmaal contact proberen te zoeken, weer geen reactie dus weer mail. Incl de mail van april. Tot op heden geen reactie. Ik moet zeggen dat ik na het lezen van alle klachten er niet gerust op ben. Ik wil graag antwoord op mijn mail en als de vordering terecht is, dan zal ik gewoon betalen, maar eerst wil ik zien waar de vordering over gaat.

Gr Martine

Gewenste Oplossing:

Als ik uitleg krijg waarover de vordering gaat, maw gewoon reactie op mijn mail.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 26 juni 2017 om 13:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MartineN