Klacht: krijg de retourlables niet toegsestuurd

op 07 juli 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ongelooflijk dit bedrijf! Na een haperende site, is mijn bestelling 2 keer doorgekomen, met als gevolg dat hier 8 pakketten werden bezorgd. Ik heb er 5 geweigerd en 3 aangenomen. Nu wil ik deze retouren en heb hierover meerdere keren gemaild, waarop als reactie slechts 1 retourlabel ipv 3. Hierover heb ik meerdere keren moeten bellen en nog steeds zijn de labels mij niet toegestuurd. Vandaag verbrak ene Chantal de verbinding! Nou, geen woorden voor. Dit is niet alleen een chaotisch bedrijf maar dit is buitengewoon onbeschoft en ik zit met de pakketten, die aan klarna niet als retour doorgegeven zijn!

Gewenste Oplossing:

zo snel mogelijk de retourlabels toesturen zodat de koerier mijn pakketten kan ophalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van wel