Klacht: Krijg de beloofde korting niet van de actie.

op 08 april 2016 over HighCo DATA in de categorie Refund bedrijven

In december 2015 heb ik bij Mediamarkt online een Headset gekocht voor mijn kleinzoon ad € 88,–
Gezien deze headset tijdens een actie (Turtle Beach Cashback Actie) werd gekocht zou ik € 20,– retour krijgen.
Aan alle voorwaarden is voldaan, maar HighCo DATA wil niet overgaan tot betaling.
Eerst miste men de streepjescode, deze heb ik per post verstuurd.
Men bleef ook hierna nog volhouden dat er geen streepjescode was gestuurd. Vervolgens de streepjescode per mail bijgesloten.
Toen bleek dit weer niet voldoende en moest men de factuur nog eens hebben.
Gezien ik de factuur al opgestuurd had en verzuimd heb een kopie te maken, heb ik maar het betaalbewijs per mail gestuurd.
Ook hiermee neemt men geen genoegen, men wil nogmaals de originele factuur.
Men wringt zich in alle bochten om onder betaling uit te komen.
Je moet bij HighCo DATA alles aangetekend opsturen, anders zegt men hier doodleuk dat het hen niet toegestuurd is.
Dit is toch te zot voor woorden.

€ 20,00 retour, zoals men heeft beloofd in de actie.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HighCo DATA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HighCo DATA nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Fritz Kruse

8 maanden geleden - Ik wil iedereen aanraden nooit op een "Turtle Beach Cashback Actie" in te gaan, want je krijgt niet één cent uitbetaald. Men gaat zeer onzorgvuldig met de aanvragen om, alles is weg bij hen. Tot drie maal toe moest ik de streepjescode opsturen, tot twee maal toe de rekening, enkele malen mijn hele adresgegevens. Dan belooft men tot betaling overmte gaan, maar......................niets is minder waar. Nu moet ik voor de zoveelste keer weer mijn adresgegevens opsturen, want men kan de aanvraag niet vinden. Het is daar een kleuterschool, de klantvriendelijkheid is ver te zoeken, schandalig.

Alle klachten die gemeld zijn door Fritz Kruse