Klacht: Krijg brieven van webcasso en directpay

op 22 juni 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Ik schrijf nu zoveel mails en ook naar directpay maar jullie verdommen om te reageren zo ga je niet met mensen om.
Ik heb zoveel mails gestuurd totaal geen reactie.

Dat we tot een oplossing kunnen komen ik heb bij direct pay voortdurend gemaild geen reactie vervolgens naar webcasso gemaild weer geen reactie.
Wil gewoon een oplossing of tot een regeling te komen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 01 augustus 2017 om 15:42 geantwoord

Geachte heer /mevrouw ,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Wij begrijpen dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Wij willen u hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij hebben uw klacht zojuist per mail behandeld en opgelost. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met ons op.

Webcasso BV.

Heeft op 01 augustus 2017 om 16:04 geantwoord

Het is makkelijk gezegd u heb niet tijdig gereageerd ik heb verschillende keren aan gegeven dat er niet wordt gereageerd op mijn mails ja dan zeggen jullie ja jet is druk. Ik wil gewoon een betalingsregeling vind dat ik daar recht op heb zeker nadat ik 30 keer een mail heb gestuurd. Dus nee niet tevreden ik hoop alsnog op een oplossing vind dit gewoon moet netjes en zeker omdat ik veel heb gereageerd.

Hoogachtend
Patrick Horters