Klacht: Krijg brieven van webcasso en directpay

op 22 juni 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik schrijf nu zoveel mails en ook naar directpay maar jullie verdommen om te reageren zo ga je niet met mensen om.
Ik heb zoveel mails gestuurd totaal geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Dat we tot een oplossing kunnen komen ik heb bij direct pay voortdurend gemaild geen reactie vervolgens naar webcasso gemaild weer geen reactie.
Wil gewoon een oplossing of tot een regeling te komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 22 augustus 2017 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 augustus 2017 om 16:25 geantwoord

Er is door mij tijdig gereageerd maar direct Pay heeft op geen enkele mail gereageerd kreeg wel steeds een ontvangst bevestiging ik vind dit asociaal gedrag niet reageren ben vervolgens met een oplossing komen wat nergens op slaat ik heb mijn best gedaan op tijd gereageerd dat hun niet reageren is niet mijn fout

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick 57