Klacht: krijg bestellingen van santeda

op 14 december 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 14 december 2017 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste alain63,

Ik begrijp uit je verhaal dat er misbruik is gemaakt van jouw persoonsgegevens. Het opzettelijk misbruiken van persoonsgegevens heet Identiteitsfraude en is strafbaar! Het is daarom belangrijk om een aantal stappen te doorlopen, waaronder het doen van aangifte bij de Politie. Wij zullen je deze informatie per e-mail toezenden.

Van de politie ontvang je een kopie aangifte. Deze hebben wij nodig om een officiële fraude melding te maken bij onze fraude afdeling en de melding te onderzoeken. In bepaalde gevallen doet Billink ook zelf aangifte van Identiteitsfraude.

Wij hebben de factuur gepauzeerd tot 28 december, zodat je in de tussentijd aangifte kunt doen bij de Politie.

Vriendelijke groet,
Team Billink

Alle klachten die gemeld zijn door alain63