Klacht: Krijg bankrekening niet opgeheven (Regiobank)

op 21 oktober 2011 over Regiobank in de categorie Regionale Banken

Ik ben al sinds begin dit jaar bezig met mijn bankrekening op te heven te krijgen maar dit lukt absoluut niet. Regiobank laat dit niet toe.
Continu krijg ik nog afschriften en gaan er kosten af van de rekening die ik dan weer moet betalen.
Dit is niet normaal, zitten in oktober en ik heb in februari hem al opgezegd!!! Blijkbaar werkt het niet om op te zeggen via de contactpersoon die overigens gewoon zo goed als nooit aanwezig is!

Bankrekening opheffen per februari en alle extra kosten terug geven die er zijn ingehouden (paskosten enz, die ik niet eens meer heb)

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Regiobank in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Regiobank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Regiobank

Heeft op 17 maart 2020 om 10:34 geantwoord

Beste klacht melder. Wij zijn sindskort actief op Klacht.nl, daarom hebben wij uw klacht niet eerder opgepakt. Omdat de klacht gedateerd is, en waarschijnlijk al via één van onze andere kanalen is afgehandeld, zetten wij deze op 'opgelost'. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik u vragen om de klacht opnieuw te melden, zodat wij deze alsnog kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, RegioBank Klachtendesk

Alle klachten die gemeld zijn door Naatje-Nenya