Klacht: kreeg een sms ze zouden binnen 30 min de tuin tafel leveren

op 18 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Invb die ze vorigeweek hebben geleverd die al kapot was zou ik vandaag een nieuwe krijgen
En 2 stoelen kreeg ik te weinig nou kreeg ik net een bericht dat ze nu weer niet kwamen
Vorige keer is het ook al fout gegaan wil graag weten warom ze nu weer niet komen vr gr wendy boers
Poscode is 7635nj
19 lattrop

Als ze wel komen vandaag want dit hebben ze beloofd en ik heb betaald anders hebben we niks voor vaderdag

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juni 2016 om 09:36 geantwoord

Geachte mevrouw Boers,

Bedankt voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de levering van uw tuinmeubelen niet correct is verlopen en begrijp dat u hier graag meer informatie over wilt.

Dergelijke producten worden echter niet door PostNL Pakketten bezorgd maar door onze vrachtdienst Extra@Home. Voor verdere informatie over het uitreiken adviseer ik u dan ook contact op te nemen met Extra@Home op telefoonnummer 088-2363764. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur.

Alle klachten die gemeld zijn door bertha boers