Klacht: Krassen op vloer door bezorging bank

op 06 september 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Bank is geleverd maar na 1 dag kapot.
Deze is opgehaald en na reparatie weer bezorgd.
Doordat wij erg zuinig zijn op onze spullen hadden wij anti slip doppen op de ijzeren poten gedaan.
Toen de bank terug kwam zaten deze er helaas niet meer onder, en na wat heen en weer geschuif, op ijzeren poten zonder bescherming, hebben wij 3 krassen op ons laminaat.
Dit voorgelegd aan woonsquare en na veel wikken en wegen een vergoeding van 600 euro gekregen
Dit is veel te weinig voor het vervangen van de vloer. Ik ga er nu in voor 2540 euro schade, en dan heb ik nog niet eens de hele vloer gerekend.
Ik eis dat de Rest schade word vergoed, het is niet mijn schuld dat ik nu met schade zit én afgescheept word met een fooitje waar je je vloer niet voor kan vergoeden, niet eens de planken.

dat woonsquare de restschade gaat uitbetalen via hun W.A verzekering. Ze zijn toch immers verzekerd. En ze hebben schuld erkend. Door hun zit ik nu met een bekraste vloer, waar wij uitermate zuinig mee omgaan

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 12 september 2016 om 14:59 geantwoord

Heeft op 12 september 2016 om 15:59 geantwoord

Ik wil alleen even melden dat jullie, door middel van de verkoper in Nieuwegein Dhr. de Haan, weldegelijk schuld hebben erkend.

Alle klachten die gemeld zijn door martin Bierman