Klacht: kras en win

op 29 september 2011 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Alleraardigst dat Fonds Verstandelijk Gehandicapten de gever van een donatie wil bedanken met…een kraslot waar je mooie prijsen mee kunt winnen aangeboden door de Vriendenloterij.Jammer dat de VL een niet bestaand adres opgeeft en zichzelf daarmee mooier voordoet dan ze eigenlijk is. Mijn vraag is eigenlijk: waarom in vredesnaam geeft je zulke krasloten uit ??

Of je laat de krasloten achterweege of je doet dat wat je belooft: site waar je terecht kunt.

Heeft op 30 september 2011 om 15:08 geantwoord

Was vlug op de klacht reageerd, andere site om de code in te voeren- maar: en dat vind ik dan persoonlijk weer niet zo prettig- je kunt alleen meedoen als je ook telefonisch te benaderen bent. Dus gaat dan nog iemand bellen om te proberen je loten van de vriendenloterij te verkopen. zulke praktijken zijn niet echt bevorderlijk als je wilt dat iemand je doel steunt- sorry hoor.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vriendenloterij in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vriendenloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vriendenloterij

Heeft op 30 september 2011 om 16:58 geantwoord

Je kan je lot hier activeren: http://winweken.vriendenloterij.nl/

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vriendenloterij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door spikkeltje