Klacht: Kras en Win

op 28 september 2011 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Ik vind geen mogelijkheid om mijn unieke wincode van mijn kraslot te activeren.

Normaal handelen overeenkomstig de bedoeling van mijn gratislot. Wel een blijde mevrouw die mij dit lot bij de deur overhandigde als beloning voor mijn bijdrage in de collectebus, maar dan wel weer blij met een dooie mus.

www.gratiswinweken,nl bestaat niet!!!!!Zwendel dus van een organisatie die mij op slinkse wijze ook al lid gemaakt heeft en mij maandelijks geld aftroggeld voor dan kennelijk ook niet bestaande loterij.????

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vriendenloterij in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vriendenloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vriendenloterij

Heeft op 24 mei 2012 om 16:16 geantwoord

De klacht is afgesloten omdat deze gedateerd is.

Heb je een vraag over de VriendenLoterij? Kijk dan op onze klantenservice pagina: http://www.vriendenloterij.nl/klantenservice
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Je kan hier ook doormiddel van een formulier contact opnemen met onze afdeling ledenservice.
We zijn natuurlijk ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur. Ons telefoonnnummer is 0900 - 300 1400 (10 cpm).

Je kan ons ook een vraag stellen op Twitter (http://twitter.com/vriendenloterij) of Facebook (http://www.facebook.com/vriendenloterij).

Webcare Team VriendenLoterij

Alle klachten die gemeld zijn door abdv2011