Klacht: Krantnietontvangen

op 13 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had een weekend abb maar nu een algeheel abb heb afgelopen vrijdag en vandaag maandag de krant niet ontvangen er gaat iets fout heb al wel het totale bedrag voor het abb betaalt alleen als je dan geen krant krijgt is het balen ps krijg ik geld terug voor de dagen dat ik geen krant kreeg mvg Bauke van Anholt dr schaepman strand 32 6931 dm westervoort

Gewenste Oplossing:

De krant wel ontvangen de gehele week

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 juni 2016 om 08:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Anholt,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de incorrecte bezorging.

U hoort een halfjaar lang de krant ook doordeweeks te ontvangen. Wij gaan daarom contact opnemen met de bezorgdienst om er zorg voor te dragen dit door hen ook wordt nageleefd.

Bij het ontbreken van de krant wordt uw halfjarig abonnement verlengd met het aantal gemiste edities van De Telegraaf.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben en wensen u verder veel leesplezier toe.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Bvanholt