Klacht: krant wordt onregelmatig bezorgd, meer niet dan wel

op 25 oktober 2011 over T for Telecom in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al meerdere malen aangegeven dat de krant niet wordt bezorgd. Er komen iedere keer dezelfde antwoorden op. Het wordt doorgegeven, vervelend allemaal. Het komt er in de praktijk op neer dat ik gemiddeld 1 keer per week de krant ontvang, ipv 3. Inmiddels is wel mijn opzegging verwerkt. Er zou telefonisch contact zijn opgenomen maar ik ben niet gebeld. Mijn klachten worden niet serieus genomen en ik betaal voor iets wat ik niet krijg. Iedere keer ’n andere medewerker met dezelfde standaardzinnen. Ontzettend slechte service, klantonvriendelijk en niet oplossingsgericht.

Gewenste Oplossing:

op dit moment zou financiële compensatie zeker op zijn plaats zijn. Persoonlijk contact was ook prettig geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door YvonneZandvoort