Klacht: Krant niet ontvangen

Wim Boom op 17 februari 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krant vanaf eind januari niet meer ontvangen

Gewenste Oplossing:

Als ik de krant weer krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 18 februari 2021 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de bezorging iets te wensen overlaat.

Wij betreuren het dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt en hebben daarom uw melding in behandeling genomen:

· De melding wordt doorgeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.

· Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.

· Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Wij danken u voor het doorgeven van de melding en we stellen alles in het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Boom