Klacht: Krakend en piepend geluid

op 22 juni 2016 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Mijn man heeft eind augustus een arillo bed met kast en nacht kastjes besteld bij u winkel. Eind september is deze geleverd bij ons. Vervolgens zijn we 3 keer door ons bed gezakt toen we uit en in bed stapte. Ik heb 3 keer u bedrijf gebeld. En dit is 3 keer opgelost. Toen de monteur kwam heb ik gelijk de kast laten zien waar de deuren niet van dicht gaan en heel erg wankel staat. De monteur zij dat deze goed gedemonstreerd was maar dat de kast niet goed was. Ik dacht dat naar 3 keer een andere lattebodem het bed nu goed zou zijn. Nu is het bed 9 maanden oud en word ik en mijn man gek van het gekraak en piep wat in september al begon maar nu steeds erger word bij elke kleine beweging die je maakt.

Ik hoop dat dit kosteloos opgelost kan worden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 22 juni 2016 om 13:13 geantwoord

We hebben telefonisch contact gehad met de klant. We gaan 30 juni naar de klant toe om het kraken te verhelpen. Tevens gaf mevrouw aan dat de kastdeuren niet goed sluiten. Ook wordt hier direct naar gekeken. Uiteraard is dit kosteloos, klant heeft nog garantie. Klant akkoord met de datum.

Alle klachten die gemeld zijn door Liienntjeeee