Klacht: Kraken van bed ledikant

op 07 september 2018 over Beter Bed in de categorie Bedden

Ik heb een klacht met koningsdag heb ik een ledikant gekocht. Met electrice onderbedden. Na een maand is het bed heel erg gaan kraken ben terug gegaan naar Delft filiaal. Daar gaven ze als tip Koop extra poten. Heb ik gedaan maar het probleem blijft. Ik ben echt niet tevreden. Heb me extra geld gekost en is niet opgelost. Dus beter bed doe er wat aan want ik ben niet gelukkig met deze bedden. Ik hoop spoedig dat u met een oplossing komt.

Als het bed niet meer kraakt. En me rustig kan omdraaien zonder dat mijn partner geen last van mij heb en ik niet van hem.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Bericht van Beter Bed

3 maanden geleden - Onze servicemonteur wordt ingepland om klacht te bekijken en te verhelpen. Met vriendelijke groet, Beter Bed

Reactie van de melder van de klacht Linda bouwer

3 maanden geleden - Ik hoor graag van u. Wanneer de Monteur komt. Mvg Linda Bouwer

Reactie van de melder van de klacht Linda bouwer

3 maanden geleden - Waar blijf die monteur dat, duurt wel heeeeel Lang! Graag zou ik met spoed reactie willen krijgen!

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 07 september 2018 om 08:36 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Linda bouwer