Klacht: kraken hoekbank

op 06 juni 2021 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond

19 mei was er de afspraak gemaakt om met een deel van de hoekbank naar Seats and Sofa´s te komen. Het hoekgedeelte hoor je kraken, daarom zouden we komen. Maar helaas was het niet mogelijk dat deel in de auto te krijgen. Het ging niet passen. Ik heb netjes naar Amersfoort gebeld om te melden dat wij het niet gingen redden vanuit Lelystad.
Dat gesprek vond ik niet zo prettig. Op een bepaalde toon werd er gevraagd of er geen andere mogelijkheid was. Maar om op het laatste moment iemand te gaan regelen met een trekhaak en aanhanger (Die wij beide zelf niet hebben), dat lukte ook niet. Vervolgens werd er aangegeven dat ze wel een uitzondering wou maken en dat wij dan de volgende dag, op de service dag konden komen. Wan dan hadden we de tijd om wat te regelen. Hebben wij het geld om een bus of bakwagen te regelen? Ik heb niet even 1000 euro borg liggen. En we werken allebei, ik kan niet zomaar even vrij nemen op dag dag zelf. Zelfde geld voor mijn man . wij willen wel onze baan houden. Er werd op een toon gereageert die ik niet zo prettig vond zelf. `ik wou alleen maar helpen, mevrouw`. Ja, met wat? Met nog meer ellende? Nu zijn we nog niks opgeschoten. Het hoekgedeelte kraakt en de bank hebben we net een jaar. Nu werd gezegd dat we maar naar de volgende servicedag moesten komen, dan hadden we genoeg tijd om zelf iets te regelen.
Ik vind het een beetje belachelijk dat wij het allemaal zelf zo moeten regelen. Ik krijgt te horen ´dat andere mensen de bank ook gewoon op een aanhanger zetten, zo moeilijk is dat niet`. Moet je wel een auto met een trekhaak hebben. Ik kreeg allerlei opmerkingen waar wij niks aan hadden. Waarom hebben wij eigenlijk garantie? Ik heb zo het gevoel gehad dat er totaal niet geluisterd werd en dat ik een beetje afgewimpeld werd.
We zijn altijd tevreden geweest over Seats and Sofa´s aangezien we al zeker 11 jaar al op banken zitten van Seats and Sofa´s.. Maar zo als dit nu is gegaan vind ik erg jammer.

Gewenste Oplossing:

Na dit telefoongesprek vraag ik me af wanneer ik tevreden ben. Ik wil gewoon normaal gehoord worden. En dat is niet gebeurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

1 maand geleden - Beste mevrouw Brouwer-Swama, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat deze situatie zich heeft voortgedaan. Wij willen dit graag met u oplossen. Zou u uw klacht, het filiaal, en uw ordernummer kunnen doorzetten naar [email protected]? Vanuit daar kunnen wij u verder helpen. Met vriendelijke groet, Joshua - Seats and Sofas

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 06 juni 2021 om 16:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Brouwer-Swama,

Wat vervelend dat uw aangekochte meubel niet aan uw verwachtingen voldoet! Hier voor allereerst onze welgemeende excuses. Uiteraard is het ons doel om ook u uiteindelijk tevreden te laten zijn met uw nieuwe zitmeubel.
Om dit te bewerkstelligen zullen wij in de komende week tel. contact met u opnemen om zowel de gebreken als de nare ervaringen met u te bespreken en samen tot een oplossing te komen.

Met vriendelijke groet,
Team aftersales.

Alle klachten die gemeld zijn door JannekeBrouwer