Klacht: klantenservice vreemd gedrag

op 23 mei 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb zeer slechte ervaringen met de klantenservice van de kpn wanneer ik overdag bel.Ik wordt voortdurend in de wacht gezet…of ze zeggen dat ik met de verkeerde afdeling ben verbonden terwijl ik heel duidelijk aan heb gegeven waar het om gaat.Uiteindelijk krijg je dan een muziekje met de aankondiging dat er bijvoorbeeld 2 minuten wachttijd is…even later wordt t dan stil en hoor je niets meer terug terwijl t nummer nog wel zichtbaar is….t is vooralsnog onduidelijk of de verbinding dan is verbroken of dat je bent weggedrukt…Ze komen niet terug aan de telefoon.Dit heb ik onlangs drie keer achter elkaar meegemaakt waarna ik besloot ze niet meer te bellen…een andere keer belde ik en kreeg ik een raar mens aan de telefoon die mij zei dat ze wel wist waar ik woonde, in hengelo dicht bij de politie????vond t zon rare opmerking..echt heel raar….vroeg me af of ik de persoon kende lol,

Wanneer ik bel wil ik niet dat er na t muziekje stilte volgt terwijl ik dit niet heb aangegeven als wens in t keuzemenu en ook wil ik dat ze de telefoon beantwoorden .Wanneer ik s avonds laat bel krijg ik ook altijd netjes antwoord en ook werken er dan mensen met meer kennis van zaken .Ik heb zelf bij IBM gewerkt en weet hoe en klantenservicemedewerker zich hoort te gedragen, niet zo dus.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ookdatnog