Klacht: Kpn zegt contract per ongeluk op, klant, wij, krijgt de kosten

op 28 juli 2017 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Wij hadden een digitenne contract in 2009 afgesloten, in 2016 namen we ook alles in 1 pakket (digitenne bleef appart). Omdat Kpn slecht internet had, 3 Mbps en ik betaalde voor 60 Mbps hebben wij na 1 jaar het contract opgezegd. Wat gebeurde: Kpn beïndigde het alles in 1 contract en het digitenne contract! Na contact met klantenservice was het niet mogelijk om het oude digitenne contract terug te zetten. Sorry, foutje van ons werd mij verteld. Een nieuw contract moet afgesloten worden. Onder protest gedaan, met de toezegging van Kpn dat ze alles wel zouden regelen.
Recap: oud contract 15 euro per maand voor 3 tv’s. Kastjes en insteekkaarten door mij gekocht. Kosten 760 euro. Alles kan de vuilnisbak in. Nieuw contract: 35 euro aansluitkosten en 30 euro abonnementskosten.
Klantenservice gebeld, ik werd onbeschoft behandelt. Er werd niet naar het verleden gekeken. Er werd alleen naar het nieuwe abonnement gekeken. Geen coulance, alles moet ik betalen. Uitgebreide brief naar directeur klantenservice gestuurd, geen antwoord. Weer telefoontje Kpnw, nogmaals werd mij verteld dat ik gewoon pech had, de fout van kpn is niet van toepassing. Er werd mij aangeboden om geen aansluitkosten te betalen. Letterlijk werd tegen mij verteld: meneer het verleden interesseerd mij niet. U heeft een abonnement afgesloten en volgens de voorwaarden moet u betalen!!! Kpn dreigde met het facturen van de 12 maanden korting die ik had ontvangen (volgens contract) ze zijn echt gek daar!!!!!
ONGELOVELIJK

Ik wil van de leidinggevende 3 dingen:
Wat doet hij net het onbeschofte antwoord en ophangen van de telefoon van mevr Gemma de Lauw en Cindy van Beek (zij wilde niets over het verleden weten)
Ik had graag digitenne gehouden voor +/- 15 euro per maand (zoals contractueel vast stond) maar ik ben genoodzaakt om digitenne weer binnen 14 dagen op te zeggen, omdat Kpn mij anders aan het contract houdt!! Ik wil een schade vergoeding voor de koopspullen die ik heb gekocht in 2009 om digitenne te ontvangen. Een bedrag van 200 euro is redelijk.

Recap
-onbeschofte, niet luisterende medewerksters
-vergoeding gemaakte kosten
-aanbieding van digitenne contract opbasis van oud contract. En dat is +/- 15 euro per maand voor 3 tv's

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ertmann