Klacht: KPN WIFI problemen

op 10 april 2020 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Sinds ik een glasvezelverbinding heb in mijn nieuwbouwhuis met een KPN Experia box V10 heb ik WIFI problemen op de 1ste etage en helemaal geen WIFI op zolder. Ik woon in een tussenwoning met 3 woonlagen. Net nogmaals meerdere keren aan de lijn gezeten (via een live chat) met de KPN helpdesk waar je echt HELEMAAL NIETS aan hebt. Doe even test dit, doe even test dat. Reset de router. Reset het glasvezelkastje. Allemaal al tig keer gedaan zonder verbetering. Ik ben netjes opgevoed dus ik spreek mensen aan met hun voornaam als men dat goed vind maar meneer Raymon van de KPN helpdesk wilde niet steeds met zijn voornaam aangesproken worden???!!! en dit zei hij me terwijl we middenin de chat zaten om MIJN WIFI probleem op te lossen. Toen was ik er helemaal klaar mee en heb ik ze gezegd dat ik een klacht ga indienen want de klant is duidelijk GEEN koning bij KPN! Het is heel simpel. Op de begane grond heb ik een top verbinding. 70 up en 35 down en dit is ook waar ik voor betaal dus dit is maximaal. Kom ik op de 1ste verdieping in de slaapkamers dan haal ik als ik mazzel heb 8 up en 2 down en regelmatig ligt de WIFI er daar uit en zoals gezegd heb ik op zolder helemaal geen WIFI verbinding. Ook heb ik mijn Experia box in het midden van de huiskamer geplaatst om een betere verbinding te krijgen wat aangeraden was door KPN, maar dit zorgt er ook niet voor dat de WIFI verbinding verbeterd in de slaapkamers en op zolder. Ik heb CAT6 bekabeling getrokken door mijn hele huis. Bij meerdere buren, die dezelfde KPN verbinding hebben als ik, is het probleem verholpen door WIFI versterkers die geleverd zijn door KPN. Dus daar was ik ook naar op zoek. Maar goed, ik ben er helemaal klaar mee met die helpdesk van KPN. Heeft iemand dezelfde ervaring?

Laat KPN me 2 WIFI versterkers sturen die ik bekabeld kan aansluiten en dan regel ik de rest zelf wel.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht P2M

7 maanden geleden - Vandaag ben ik gebeld door een vriendelijke KPN medewerker waarna ik al snel positief nieuws kreeg want ze gaan me 2 WIFI versterkers opsturen die ik morgen al binnen zou moeten krijgen. Dus uiteindelijk toch nog petje af voor KPN! ­čĹŹ

Reactie van de melder van de klacht P2M

7 maanden geleden - En ja hoor, KPN is de belofte nagekomen want ik heb vandaag 2 Experia WIFI versterkers binnen gekregen en alles werkt nu goed. Pluimpje voor KPN! ­čĹŹ

Alle klachten die gemeld zijn door P2M