Klacht: ZOGENAAMD GRATIS MOBIELTJE, MOBIELTJES, TELEFOON, €0,- IS GEWOON MISLEIDING!, KPN RESPECTEER DE UITSPRAAK VAN DE HOGE RAAD! DATUM: FEB 2016

op 15 augustus 2018 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte Damens en Heren, we zijn helaas allemaal bedrogen door die zogenaamde gratis mobieltjes.

De KPN heeft mij en vele gedupeerden klanten nooit vertelt dat wij een dure lening afsloten met verborgen toestelkosten en eventuele verborgen WOEKERRENTE’S!!!

De Hoge Raad, onze hoogste rechter heeft op Feb 2016 een duidelijke uitspraak gedaan over de gratis telefoon.

De uitspraak van de Hoge Raad, onze hoogste rechter betekent dat all-in contracten ongeldig zijn, als niet specifiek is aangegeven wat de prijs is die de persoon betaalt voor de telefoon.

De KPN doet helaas weinig of helemaal niets met soortgelijke klachten, en laat gedupeerden klanten gewoon aan hun lot over in de hoop dat deze zaken Z.S.M zullen verjaren of worden vergeten in hun voordeel, want betalen doen ze niet graag, incasseren doen ze daarentegen wel al te graag ook als het eventueel om onrechtmatig verkregen gelden is zie WOEKERRENTE’S!!!

Helaas neemt de KPN de uitspraak van de Hoge Raad nog steeds niet serieus, dit doet de KPN naar mijn mening om zo min mogenlijk geld uit te keren aan de gedupeerden klanten.

En ik heb ook een hoge afkoopsom boete gekregen van de (KPNService), die naar mijn mening niet rechtsgeldig kan zijn dit omdat het contract niet voldoet aan de (wft) regels!

De telecomproviders hebben een doelbewuste risico genomen door vele miljoenen personen een onwettige contracten aan te bieden die niet voldeed aan de wet en regelgeving.

Recentelijk zijn er al verschillende providers veroordeeld door de rechter met vergelijkbare zaken, de KPN is in 2017 al een keer veroordeeld door de rechter tot betaling van de toestelkosten.

Een echte KlantenService heeft de KPN naar mijn mening niet, wat de KPN wel heeft is een zwaar partijdige (KPNService) die enkel en alleen de instructies en opdrachten van de KPN (wanpraktijken) blindelings opvolgen.

Ik heb door dit gebeuren zware financiele schade geleden maar dit intreseert de (KPNService) helemaal niets, sterker nog de (KPNService) doet er nog een schepje er boven op en stuurt ff gewoon alsof het niets is een onnodige en onredelijke, zware hoge afkoopsom boete erbij om de financiele problemen completer te maken, en hier is de gehaaide KPN een echte meester in mensen in een onnodige, onredelijke, onrechtmatige zware financiele problemen brengen.

De KPN heeft helaas ook stiekem verboden WOEKERRENTE’S gerekend op gedupeerden klanten, en wij de gedupeerden klanten moeten dit gewoon maar SLIKKEN van KPN!

Voor mij is deze zaak nu een principekwestie geworden, ik zal niet stoppen tot dat de KPN mijn verschuldigde geld terug heeft betaald, en ik wil iedereen adviseren die een zogenaamd “gratis” mobieltje heeft gehad de volledige toestelkosten met verborgen rente’s te claimen bij de KPN.

Fouten of wijzigingen voorbehouden.

Onder voorbehoud van alle rechten en weren.

De KPN neemt de uitspraak van de Hoge Raad datum: feb 2016 nou eens serieus en compenseert mij.

De KPN betaalt alle onrechtmatige woekerrente's terug aan gedupeerden klanten, in plaats ze van het kastje naar de muur te sturen.

De (KPNService) stopt met het verdere veroorzaken van schade, en respecteert de uitspraak van de hoogste rechter! DATUM: FEB 2016

- Een duidelijke adequate voorstel van KPN.

- Compensatie voor de 4× gedeeltelijke onwettige abonnementen, vergoeding voor de 4× nieuw waarden toestelkosten, en (z.s.m.) oplossen met de claimclub waar ik me reeds heb aangemeld).

- Compenseren van de hoge afkoopsom boete, eventuele woekerrente's, verborgen rente's, en nog te leiden schade.

Kpn ik zal deze klacht ook op andere website's en eventueel socialmedia bekend maken, en KPN ik zal er voor zorgen dat heel veel mensen deze klachten gaan lezen de maximale aandacht.

Fouten of wijzigingen voorbehouden.

Onder voorbehoud van alle rechten en weren.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Reactie van de melder van de klacht Milkshake 29

2 dagen geleden - De (KPNService) heeft mij op 26 april 2018 een brief gestuurd met deze (kastje naar de muur) vragen. -Een duidelijke omschrijving en onderbouwing van u verzoek. ○Per overeenkomst een bewijs dat u: -met KPN een overeenkomst hebt gesloten inclusief de begin en einddatum van deze overeenkomst. ○een mobiele telefoon heeft ontvangen als onderdeel van die overeenkomst. ○bij het afsluiten van u overeenkomst een eenmalig voor u toestel hebt aanbetaald(en zo ja, hoeveel u hebt aanbetaald). En een verwijzing naar de online (woekerrente formulier). De KPN probeert met deze brief uit de claim te komen, door gedupeerden klanten op een dwaalspoor te zetten. Nogmaals KPN u heeft zelf deze risico's genomen, u dient u probleem op te lossen in plaats van het te verschuiven naar de gedupeerden klanten, u heeft alle gegevens van mij en van vele gedupeerden klanten. En ik heb ook geprobeerd mijn contracten op te vragen met een brief, maar de (KPNService) negeert ordinair mijn verzoek door gewoon niet te reageren op mijn brief (alleen al de contracten opvragen is helaas al teveel gevraagd voor dit zware partijdige (KPNService), waarschijnlijk hebben ze hier ook instructies voor gekregen. Na 26 april 2018 heeft de (KPNService) niets meer van zich laten horen, ze hebben volgens mij duidelijke instructies gekregen om mij verder te negeren. De KPN geeft altijd de schijn om iets op te lossen, maar als het puntje bij paaltje komt dan geven ze helaas niet thuis. Fouten of wijzigingen voorbehouden. Onder voorbehoud van alle rechten en weren.

Reactie van de melder van de klacht Milkshake 29

2 dagen geleden - Beste damens en heren wees gewaarschuwd voor de wanpraktijken van dit gehaaide KPN en de zwaar partijdige (KPNService). De KPN die doet helaas net alsof er niets aan de hand is terwijl ze donders goed weten dat ze goed fout zijn geweest (veroordeeld zelfs), luisteren doet dit gehaaide KPN niet en speelt fijn vertoppetje over de ruggen van (miljoenen) gedupeerden klanten in de hoop dat deze zaken Z.S.M. verjaard of vergeten worden. De (KPNService) ziet ons (gedupeerden) klanten naar mijn mening als een MELKKOE die alleen maar moet geven en geen moeilijke vragen moet stellen aan de partijdige (KPNService). De (KPNService) is naar mijn mening enkel goed in het verschuiven van hun probleem naar JOUW PROBLEEM!, of je hier als grootste telecombedrijf van nederland trost op kunt zijn is maar zeer de vraag, de KPN zal hierdoor vanzelfsprekend alleen maar een slechte naam van krijgen, en eventuele (nieuwe) klanten zullen zich wel 2 keer bedenken of ze wel met dit bedrijf in zee willen gaan. Een gewaarschuwd mens telt voor twee! De (KPNService) kan naar mijn mening er helaas niet zelf voor kiezen om soortgelijke zaken direct en adequaat op te lossen, door eventuele WOEKERRENTE'S, toestelkosten, terug te betalen aan gedupeerden klanten, want ze hebben duidelijke instructies en opdrachten gekregen om gedupeerden klanten van het kastje naar de muur te sturen. De KPN hoopt stiekem dat u en ik en de vele gedupeerden klanten geen actie ondernemen, en vooral geen advocaat in handen nemen of zich aansluiten bij een claimclub, Nee Nee de KPN heeft liever dat u en ik niets doen zodat deze zaken Z.S.M. gaan verjaren of vergeten en dat scheelt de gehaaide KPN dan heel veel geld. Als de gehaaide KPN überhaupt al iets uitkeert dan is dat vaak helaas maar een schijntje van de daadwerkelijke geleden schade, zie oude klachten, forum's, voor meer info, laat u om deze redenen niet voor de 2e keer bedonderen door dit gehaaide KPN!, en laat u eerst goed informeren door een jurist of als u een rechtbijstandsverzekering heeft die per direct in te schakelen, (indien u een lage inkomen heeft kunt u eventueel een gesubsideerde rechtsbijstand inschakelen) of aansluiten bij een bekende claimclub die gespecialiseerd is in massaschade kortom er zijn genoeg juridische mogenlijkheden om je gelijk te halen. Beste mensen laat je niet gek maken door de zwaar partijdige (KPNService) want ze doen naar mijn mening helaas niets anders dan u en ik, onnodig op hoge kosten te jagen, en kom je in de financiele problemen door die zogenaamde gratis mobieltjes dus ook van overige providers, dan krijg je van (KPNService) gewoon een onrechtmatige hoge afkoopsomboete erbij, gewoon ordinair zakkenvullen he KPN, en heb je een brief gestuurd om verzoek contracten vergeet het maar want je krijgt ze niet, geen adequate oplossing bieden, klachten niet serieus nemen, tijdrekken, zelden reageren op soortgelijke klachten, en zo min mogenlijk kosten vergoeden, verergeren van schade, ordinair negeren van gedupeerden klanten, meedogenloos zijn, gedupeerden onredelijk vergoeden, geen verantwoordelijkheid nemen, geen klantvriendelijkheid, niet nadenken, niet meedenken, brieven negeren, ze hebben naar mijn mening duidelijke instructies en opdrachten gekregen om gedupeerden klanten het idee te geven dat er niets te halen valt van dit gehaaide KPN. De (KPNService) denkt door niet te reageren op mijn klachten en brieven, ik deze zaken vanzelf wel zal opgeven, het tegendeel is helaas waar (KPNService), ik heb namelijk deze zaak reeds al uitgegeven, aan een voor u een bekende claimclub, en (KPNService) voor de duidelijkheid ik zelf zal niet stoppen tot dat u mij het verschuldigde geld netjes heeft terug betaalt. Tot slot het is toch echt schandalig dat de grootste telecombedrijf van nederland, zo met (gedupeerden) klanten en met uitspraak van de hoogste rechter van het land omgaat, ze moeten zich diep schamen en goed in de spiegels gaan kijken, want dit gehaaide KPN en de partijdige (KPNService) zijn helaas zwaar onder de ondergrens gezakt en denkt totaal niet aan het oplossen van klachten, maar enkel aan het verergeren van schade, en natuurlijk de zakkenvullen tenkoste van alles en iedereen. Fouten of wijzigingen voorbehouden. Onder voorbehoud van alle rechten en weren.

Alle klachten die gemeld zijn door Milkshake 29