Klacht: KPN liegt en bedriegt

op 01 november 2011 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

ik heb al een hele tijd digitenne, het begon vorig jaar wat mankementen te vertonen veel storingen etc etc. ik belde op en mij werd gezegd dat ik dan een nieuwe moest aanschaffen maar dan moest ik wel een jaar abonnement nemen met automatische betaling

oke dacht ik dan, het was dec 2010. al die tijd betaalde ik met een acceptgiro. die maand betaalde ik voor hetzelfde product met een acceptgiro wat gebeurde later, KPN trok automatisch geld van mijn rekening af. ( ?? )
raar hoe kan ik 2x in dezelfde maand voor hetzelfde producht betalen?? het is toch gewoon een verlenging van een jaar, ipv van acceptgiro’s gaat het nu automatisch, tenminste dat dacht ik

wat deed ik, ik liet het bedrag door de bank terug storten. in Jan 2011 kreeg ik een acceptgiro en die betaalde ik, niet wetende dat die acceptgiro van de maand dec 2010 is. later trok KPN alweer geld van mijn rekening af en alweer liet ik die terug storten. in febr kreeg ik weer een acceptgiro etc etc zelfe verhaal.
in maart dacht ik ach ik betaal die acceptgiro’s niet meer, want het gaat toch automatisch

toen ineen werd mijn TV afgesloten, ik bellen en de dame aan de lijn zei mij dat ik de maand febr niet heb betaald!!
wablief?????
ik heb het hele verhaal uitgelegd, ben zelf naar een KPN winkel gegaan die het wel kon zien dat ik wel degelijk heb betaald al die maanden ( 3 betalingen verricht dec, jan febr ) en begreep waar het fout kon zijn gegaan.

en KPN bleef maar volhouden dat ik niet heb betaald en dan krijg je het. verschillende medewerkers aan de lijn die allen andere verhalen vertellen, dan konden zij de gegevens van 2010 niet vinden, dan liep ik in 2010 achter, dan was de acceptgiro van de maand dec van nov 2010.

ik vroeg toen ( nog steeds geen antwoord gehad ) welke maand in 2010 ik achter liep.

nu komt het aller mooiste verhaal.

ik kreeg van de week een brief van KPN waar in stond dat ZIJ een brief van MIJ hebben in goede orde hebben ontvangen. de brief ging over een opzegging die ik gedaan zou hebben over mijn abonnement!!

wij thuis lachen natuurlijk, het moet niet gekker worden!!
dus kroop ik direct achter mijn computer en eiste een kopie van de brief die zij claimen ik gestuurd te hebben.

krijg ik mooi terug vandaag, de KPN heeft het contract opgezegd vanwege achterstallige betalingen!!

dat heb ik niet gevraagd!!!! ik wil de brief zien die ik volgens jullie heb gestuurd!!!!

dat KPN mijn tv weer aansluit en de maanden dat ik ben afgesloten compenseert met de aantal maanden dat ik ben afgesloten geen geld van mijn rekening afhaald
dus ben ik bijv 3mnd afgesloten dan 3mnd geen geld.

en dat zij orde op zaken stellen in hun administratie van 2x betalen in 1 maand voor hetzelfde product kan niet!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Mike007