Klacht: Kpn komt afspraken niet na meerdere pogingen.

op 28 september 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Op 5 september jl heb ik een klacht ingevuld via de kpn website die binnen 2 werkdagen opgepakt zou worden, dit is niet gebeurd! Op 13 september kreeg ik pas een mail met daarin een link waar ik mijn klacht nogmaals zou moeten invullen dus al die tijd is er dus niks gedaan! Op 13 september heb ik de link ingevuld waarop staat dat er binnen 10 werkdagen antwoord gegeven zou worden op myn klacht, tot op heden heb ik niks gehoord van kpn en blijf ik maar wachten op een oplossing wat maar niet komt! Ook heb ik meerdere keren gebeld en hierdoor kosten gemaakt.

Mijn klacht :Uw vraag aan KPN

Ik ben door jullie afgelopen september 2015 aangemeld bij stichting preventel en ben afgezet door jullie omdat ik “gratis” een telefoon erbij zou krijgen. Jullie hadden zo nooit mogen adverteren omdat het toestel niet gratis is maar er voor betaald. Ik heb met mijn advocaat de zaak bekeken en het klopt dat jullie nooit zo hadden mogen adverteren en mij nooit hadden mogen aanmelden bij stichting preventel omdat je maandelijks voor het toestel betaald , ik verwijs zo naar de telecomwet! Het abonnement wordt dus niet bindend verklaard!

Ik verwijs:” In 2014 heeft de Hoge Raad uitgesproken dat abonnementen met een “gratis toestel” in principe vernietigbaar zijn, omdat de abonnementhouder wel degelijk betaalt voor het toestel. De toestelwaarde is namelijk verwerkt in de abonnementsprijs, waardoor het voor de consument onduidelijk is wat er betaald dient te worden voor het toestel. De telefoon is een koop op afbetaling, waardoor de regels van de WFT (Wet Financiële Toezicht) van toepassing zijn en de AFM (Autoriteit Financiële markt) toezicht houdt. De telecomsector heeft deze regels jarenlang ontweken en dagelijks kredieten verstrekt zonder dat de abonnementhouders zich daar bewust van waren.
Desondanks leggen de telecomproviders het duidelijke oordeel van de Hoge Raad naast zich neer. Ze bieden nog steeds abonnementen met een gratis toestel aan, zonder de wettelijk verplichte bescherming voor de consumenten.”

Ik eis dat de registratie per direct wordt verwijderd en wat ik teveel betaald heb terug krijg ,gebeurt dit niet dan ga ik juridische stappen nemen en dit gaat jullie
niets goeds doen! Mijn advocaat heeft al met jullie gesproken en er is tegen hem gezegd dat ik het via dit formulier moest doen zodat dit opgepakt zou worden door afdeling Credit Risk.

Het registratienummer waarom het gaat is : 1955074010001 met als registratiedatum
30 september 2015.

Ik hoop dat dit met spoed wordt opgelost.

Preventel registratie moet weggehaald worden en de extra kosten van de abonnementen wil ik terugkrijgen!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zakaria.aitelhadj@outlook.com