Klacht: Internet extra terug laten zetten naar basis

op 20 juni 2010 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben planet internet gehad. Ik werd door KPN gebeld als u overstapt naar ons wordt uw verbinding sneller en u betaalt iets meer. Dus wij over gestapt betalen dus voor internet extra en de snelheid is zelfs lager dan het maximale van het basiscontract. Ik krijg het niet voor elkaar om de internet verbinding van extra terug te laten zetten naar basis. Ik heb een nieuwe experia box gekregen. Daarna is zelfs een monteur geweest en die vertelde dat de max. snelheid die ik kan halen 8 a 9 Mb zou zijn. Dit was de eerste vriendelijke KPN er die ik sprak.

Gewenste oplossing

Als mijn verbinding terug gezet wordt naar Internet Basis dan ben ik tevreden. De snelheid is momenteel 6,3Mb ik betaal voor Max 16 Mb het verschil 10 euro per maand.

Reactie van de melder van de klacht paulus47

9 jaren geleden - Klacht is verholpen door deze link te gebruiken http://www.kpn.com/prive/service/opzeggen/opzeggen-vast.htm Hier werd ik eindelijk naar behoren geholpen.

Alle klachten die gemeld zijn door paulus47