Klacht: KPN Hi

op 12 juli 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Begin dit jaar KPN gebeld, omdat ik bezig ging met het inventariseren van openstaande bedragen.
Niks openstaan.
Wat schetst mijn verbazing, Vesting Finance komt met een factuur daterend uit 2010 van Hi.
KPN teruggebeld en dit gemeld, de desbetreffende collega heeft het inderdaad over het hoofd gezien, maar Vesting Finance heeft het jaren geleden al ‘ingekocht’.

2010!!!

Omdat ik al 12 jaar bij Vodafone zit Vesting Finance gevraagd naar het originele contract met ondertekening.
Betalen is betalen, maar wie eist die bewijst…

Elke keer de vraag omzeilen en mij schrijven doen toekomen met daarin de vermaning om een betalingsregeling te treffen

NOOIT….

Vandaar 12-7-2016 de mail van 20-6-2016 weer toegezonden waarin het verzoek vermeld stond om het originele contract toe te zenden omdat het al 6 jaar geleden betreft en ik niet op dat adres woonachtig was toentertijd.

Ik ben pas tevreden als ik eindelijk eens antwoord op mijn vraag krijg.

En excuses...

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 10 augustus 2016 om 07:47 geantwoord