Klacht: KPN Dongel werkt niet totaal niet naar behoren.

op 10 juli 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik vandaag een KPN dongel abonnement met 7.1 mb/s heb afgesloten, ben ik na mijn werk direct naar huis gegaan om hem te gaan testen. Nadat ik met moeite het (on)ding aan de praat heb gekregen, bleek dat de download snelheid gemiddeld rond de 5 kb/s te liggen. Soms piekt deze snelheid naar de 100 kb/s voor maximaal 3 seconden.
Totaal niet volgens afspraak dus.

Gewenste Oplossing:

KPN, doe alsjeblieft wat aan die dongels. Aan de drivers te zien hebben jullie in 2009 de laatste uitgebracht. Aangezien jullie dit product niet meer softwarematig ondersteunen, zal de klantenservice jullie dus blijkbaar aan de reet roesten.

Breng nieuwe clients/dongels uit die vanaf het begin logisch ingesteld staan, en die ook de afgesproken snelheden kunnen behalen. Dit gaat nergens over.

Ik voel me opgelicht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bakerkid