Klacht: KPN blijft automatisch incasseren van digitenne terwijl contract is afgelopen

op 07 oktober 2011 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Per 1 oktober j.l. heb ik digitenne opgezegd. KPN blijft echter automatuisch incasseren terwijl ook automatische incasso is opgezegd.
Ondanks dat ze schriftelijk hebben meegedeeld dat per 1 oktober digitenne is beeindigd blijven ze eerst automatisch afschrijven en als ik via mijn bank deze afschrijving terugdraai sturen ze facturen.Ik heb ze dat telefonisch en schriftelijk via email gezegd. Dart heeft inmiddels 15 euro aan telefoonkosten gekost dus ik stop met bellen.Via email heb ik een reactie gehad van de klantenservice dat dihgitenne was gestopt maar helaas de factuurafdeling weet dat schijnbaar nog niet.Ik ben het zat en stop dus met KPN op hun fouten te wijzen.

KPN moet stoppen met automatisch afschrijven en stoppen met facturen sturen voor niet geleverde diensten.
Voorts moet KPN mijn telefoonkosten vergoeden of een excuusbrief met een bloemetje van 15 euro sturen.

Bericht van

6 jaren geleden - Per 1 oktober is uw abonnement opgezegd, echter wordt het abonnementsgeld altijd een maand van tevoren verrekend. In uw geval zou er dus een eindafrekening zijn gekomen waarin het teveel betaalde abonnementsgeld zou worden verrekend. Aangezien u dit al hebt gestorneerd hoeft er door KPN niets terug betaald te worden. U hoeft verder niets meer te doen. Vanaf 1 oktober 2011 betaalt u niet meer voor het abonnement Digitenne. Boudewijn, KPN Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door g.m.kuiper