Klacht: KPN aansluiting na verhuizing

op 28 januari 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

KPN geeft aan dat op18 januari de aansluiting van huisadres 1 naar huisadres 2 geregeld zou zijn. Op 20 januari blijkt niets te werken van de aansluiting Internet plus bellen inclusief digitale tv. Toen begon de ellende, klantenservice gebeld; na 3 pogingen van 15 minuten tegen betaling, bleek dat er pas een installatiemonteur op 31 januari langs kon komen. 13 dagen zonder telefoon en wel betaling van het abonnement. Klantenservice gaf ook aan dat alles technisch gezien werkt en dat het dus niet bij de KPN lag. De monteur zou tussen 8-18 uur langskomen, het was niet mogelijk aan te geven of dit in de ochtend en of middag was en de monteur kon ook niet 15 minuten voor aankomst bellen. Met KPN gebeld om afspraak te verplaatsen, afspraak verplaatst naar 28 januari. Vandaag 28 januari van 8-18 uur tevergeefs gewacht en 5 x met klantenservice gebeld (tegen betaling). 0 respons en geen contact vanuit KPN. Gevolg: geen telefoon, geen internet en geen tv. Dit is onacceptabel, nu na 15 minuten in de wacht te hebben gestaan voor de klachtenafhandeling van KPN, is het tijd voor vervolgstappen. Op de site van KPN is het niet mogelijk een klacht in te dienen. Tijd voor Tros Radar, consumentenbond en wat negatieve Sociale Media aandacht.

Gewenste oplossing

Een servicemonteur die alles zsm tot in de puntjes regelt en aansluit en een creditering van tenminste 1 maand en een redelijke vergoeding voor de gemaakte mobiele telefoonkosten.

Alle klachten die gemeld zijn door Mwc zaal