Klacht: Kpn

op 19 juni 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al.jaren klant en nu heb ik onlangs gebeld.om te vragen of ik contractvrij ben.
Vervolgens werd mij een.aanbodt gedaan ze kon me drie maanden korting geven per maand maar in juni was er een andere korting van zes maanden dus ze zei maak een aantekening als u dan terugbelt ziet mijn collega waar u voor belt.
Vervolgens bel ik geen aantekening te zien en de korting konden ze niet geven.
Werd dus blij gemaakt met een dooie.mus.
Nieuwe klanten krijgen korting vaste klanten niet.
Tis belangrijker klanten binnen te halen dan de vaste te behouden !!!

Gewenste Oplossing:

Geen loze beloftes

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marinda biesterveld