Klacht: kosten maken na fout door PostNL

op 30 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket ligt niet ophaalpunt maar 25 kilometer verder.
na 2x bellen op mijn kosten wordt een onderzoek gestart en kan het wel een week duren

Gewenste Oplossing:

vergoed mijn 20 belminuten en zorg dat mijn pakketje metten gehaald wordt !!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 augustus 2016 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Veen,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket niet op de (juiste) afhaallocatie ligt. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ongemak!

Op basis van uw adresgegevens zie ik dat het onderzoek naar uw pakket nog gaande is. Zodra er meer bekend is, zal hierover contact met u worden opgenomen. Ik begrijp dat het erg frustrerend moet zijn, maar ik kan dit proces niet versnellen.

PostNL is niet aansprakelijk voor gevolgschade, dus uw telefoonkosten kunnen niet vergoed worden. U kunt in de toekomst ook altijd kosteloos contact met ons opnemen via de chat.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 30 augustus 2016 om 17:10 geantwoord

Kleinzielig van de Post
Ze klooien maar wat aan daar, stelletje analfabeten.
En dan een onderzoek naar een pakket dat in Born ligt in plaats van Brunssum?
Maak maar flink fouten, komen ze misschien uit de rode cijfers.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk517