Klacht: Kosten betalen die nergens op slaan

op 20 maart 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Waarom moet ik DHL nog administratiekosten betalen voor werk waar ze al betaald voor worden door de verzender waar ik verzendkosten betaal ?
Gaat om pakketje uit het buitenland en dat ik de BTW moet betalen is logisch maar 47 euro voor een pakketje van 35 euro belachelijk.

De btw is 8,19 euro en de rest adminstratiekosten nou weet ik dat de douane dat niet vraagt , dus verdwijnt allemaal in de zak van onze oplichters die zich DHL noemen.

Wel slim 2 keer betaald krijgen voor 1 pakketje

Ga volgende keer wel ergens anders spullen kopen zolang het maar niet met DHL hoeft te komen

Als er enkel de BTW wordt gerekend zoals elke andre vervoerder waar ik spullen van krijg via het buitenland.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 maart 2017 om 16:42 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending is verstuurd via DHL Express en dat netwerk is gescheiden van DHL Parcel. Hierdoor kunnen wij uw zending maar beperkt inzien en kan ik u helaas niet verder helpen. Ik adviseer u om contact op te nemen met DHL Express, dit kan via 088 0552 000.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 23 maart 2017 om 07:25 geantwoord

Na vele mailwisselingen met dit omklantvriendelijke bedrijf er absoluut niet uitgekomen.
Zal in de toekomst ook zeker de diensten van DHL nooit meer gebruiken.
Wat een verschrikkelijke organisatie is dit

Alle klachten die gemeld zijn door Edje1970