Klacht: Kosten

op 26 april 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Voorheen had ik een schildersbedrijf, Je moet dan dan zelf zorg dragen voor je pensioen opbouw. voorheen A&O service, nu weer SPS Finance Bancair.
Ik heb vanaf Juni 2014 niks meer vernomen, en was in de veronderstelling dat ik er klaar mee was. Nu kreeg ik na bijna 2 jaar weer een deurwaarder aan de deur, of ik nog even een bedrag wil betalen van € 2.622,51 . er staan bedragen bij tot op die hoofdsom te komen waar ik gewoon van schrik. Dit is niet normaal. Ik kan niet terug kijken in mijn bankafschriften, voor elk afschrift ga je betalen,maar ik weet wel, dat ik al een heleboel voldaan heb.

Uiteraard het liefst NIKS meer betalen, een overzicht van hun wat ik al die jaren betaald heb. Vanaf het begin natuurlijk.
Jullie zullen zien / schrikken wat ik aan ggn terug betaald heb.

BvB Dank

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 09 mei 2016 om 14:57 geantwoord

Op 4 mei jl. is er een brief uitgegaan naar de klager. GGN gaat met de klager en de opdrachtgever in gesprek om de situatie te beoordelen. Aan de hand van deze uitkomst zal, waar nodig en mogelijk, gezocht worden naar een passende oplossing.

De klacht zal op klacht.nl worden gesloten.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door BTJ Loef