Klacht: Kortings code niet verwerkt

op 01 december 2016 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 23-11 een bestelling geplaatst
Ik had een kortingsbon van 10.00 die was in te wisselen tot 24-11 bij een bestelling vanaf 50.00
Bestelling geplaats en de code ingevult en gekozen voor achteraf betalen
Nu heb ik de jas 29-11 opgehaald bij c&a en zag tot mijn verbazing gewoon 59.95 op de factuur ipv 49.95 de koringscode was er niet vanaf gehaald
Ik heb via de mail contact met ze opgenomen en heb het uitgelegd
Zegt die mevr gewoon wij verekenen geen korting achteraf,maar dit is niet achteraf er is bij hun iets niet goed gegaan wasrdoor de cose er niet af js gegaan en zegt ze stuur je de jas retour en bestel je hem opnieuw met de kortingscode
Maar kan die mevr wel lezen ?
Ik gaf aan dat de bon maar tot 24-11 geldig was dus dat gaat niet
Ook heb ik in de mail de kortingsbon meegestuurd
Het is dat de jas voor mijn dochter was en die draagt hem nu,anders had ik het zeker retour gestuurd en nooit meer dat gekocht
Hun maken een fout en ik loop 10.00 mis wat voor mij een hoop geld is

Gewenste Oplossing:

Als ze de kortingscode van de factuur afhalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kutmetperen