Klacht: Korting na ruilen vervallen

op 30 november 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb laarsjes met korting besteld maar deze zijn te groot. Nu wil ik ze omruilen voor kleinere maat maar krijg ik de korting niet meer en moet ik ze voor het volle pond betalen. Is niet echt klantvriendelijk en wehka dwingt je zo om 2 maten te bestellen en betalen om later 1 paar terug te sturen.

Gewenste Oplossing:

Als ik de laarsjes in een maat kleiner kan bestellen voor dezelfde prijs als de aanbieding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 30 november 2016 om 19:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ilonadoll