Klacht: koppel verkoop

op 15 juli 2011 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

Wasmachine gekocht en ( achteraf na bezorging ontdekt) op de nota, ook een extra garantie-termijn van 3 jaar betaald.
Ik heb hier niet om gevraagd en het is mij ook niet verteld.
Derhalve bijna € 80,– te veel betaald.
Verkoper zou er voortaan beter om denken, maar volgens hem is dit een actie en bieden ze de machines aan incl. deze extra garantie die je wel moet betalen. Er is ook niet voor getekend.

Ik wil geen extra garantie en wil dit bedrag terug.
Er is een wasmachine gekocht en geen verzekering.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheer en Foppen

Heeft op 15 juli 2011 om 16:58 geantwoord

Geachte klant,

WIj zullen het desbetreffende filiaal opdracht geven dit uiteraard op te lossen!

P.F. de Haan
Servicemanager

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scheer en Foppen beoordeeld.

Heeft op 12 oktober 2011 om 15:33 geantwoord

Als het oplossingsvoorstel gelijk is aan mijn wens, dan is het
absoluut geweldig opgelost.
Ik wacht echter eerst de reactie van het filiaal af.

Reactie van de melder van de klacht veerbletz

8 jaren geleden - Ik kom nog even terug op voormelde klacht. Na lang gewacht te hebben, filiaal nog 2 keer bezocht en gewezen op antwoord Hr.P.F. de Haan. De betreffende verkoper was met vakantie, nu al meer dan 4 weken geleden. Probleem nog steeds niet opgelost. Men laat niets meer van zich horen. Als de belofte niet wordt ingewilligd, zoek ik het hoger op.

Bericht van internetshop.nl

8 jaren geleden - Goedenavond,Dank voor uw melding - ik zal morgenochtend direct het desbetreffende filiaal benaderen want dit kan natuurlijk niet.P.F. de Haan Servicemanager

Alle klachten die gemeld zijn door veerbletz