Klacht: vidaXL reageert op geen enkele communicatie om een product terug te sturen

op 16 mei 2018 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Wij hebben geprobeerd om een product, waarover we niet tevreden zijn, terug te sturen. Vida is niet telefonisch bereikbaar, reageert niet via Facebook, niet via hun chat, via webformulier, op geen enkele wijze.

Dat VidaXL ons benadert en laat weten hoe we het product kunnen retourneren.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

4 maanden geleden - Beste Tanja, Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw retourzending ontvangen en het geld naar uw rekening teruggestort. Onze bereikbaarheid is weer zoals het moet zijn en zou geen problemen meer moeten opleveren. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 28 mei 2018 om 14:51 geantwoord

Beste Tanja,

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben met een storing te maken gehad waardoor het een week zeer moeilijk was om ons te bereiken. Het is nu weer zoals het moet zijn en zal geen problemen meer moeten opleveren.

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door TanjaVanWeersch