Klacht: Koop toch een werkzame pen voor de bezorger.

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dag meest gevreesde bezorgdienst

Helaas, onverwachts besloot een leverancier om te verzenden met DHL Parcel. Op vrijdag (15 Dec) had ik al het vermoeden dat de pen van de bezorger aan het uitdrogen was. Slechts 1 vinkje op het niet thuis briefje.
Ik nog hopen dat DHL deze bezorger zouden voorzien van een nieuwe pen. Helaas is dat niet gelukt. Vandaag trof ik een niet thuisbriefje aan zonder sporen van een pen, terwijl via track and trace het pakket als bezorgd staat. Nou zijn er sommige postorder bedrijven die de zaakjes op orde hebben en waarbij je kunt digitaal kunt zien waar het pakket geleverd is. Bij DHLParcel is dat natuurlijk weer eens koffiedik kijken, nu wordt het een wild avontuur in de hoop dat er een buurman aanbelt met een pakket.

1 jaar is het goed gegaan, ik heb jullie vermeden en al mijn pakketverkeer ging zoals het hoort, maar helaas besloot een leverancier onaangekondigd te verzenden met DHLPARCEL. Wanneer ik tevreden ben? Laat ik vooropstellen dat het best fijn is als ik mijn pakket ontvangen heb. Ten tweede als ik voorlopig DHLParcel kan vermijden en ten derde wanneer jullie de bezorgers willen voorzien van werkzame pennen hetzij het aanbieden van een cursus over het gebruik van een pen. Ten vierde een digitaal systeem anno 2017 ipv 2007. Een huisnummer invoegen in een track and trace maakt het een stuk makkelijker wanneer er een pen gesneuveld is.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 16:13 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending is geleverd bij uw buren op nummer 178. Onze excuses dat u niet thuis briefje niet juist is ingevuld en u hierdoor niet weet waar u zending geleverd is. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Sorry voor het ongemak.

Miranda