Klacht: Koop nooit iets bij Beter Bed

op 18 maart 2016 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Ik heb nu ongeveer een maand geleden een kast besteld bij Beterbed. Hier moetst ik anderhalve week op wachten. Toen ik de kast geleverd kreeg bleek achteraf dat de hele boven en onderkant er niet bij zat. Hierover gebeld en toen moest ik weer een week wachten voordat ik dit geleverd kreeg. Wanneer de mannen van Beter Bed voor de 2e keer aan de deur kwamen heb ik nog nadrukkelijk gevraagd of ze zeker wisten dat ik nu alles had. \\\’Ja dat was zeker\\\’. Nou dus mooi niet. Ze hadden de onder en bovenkant van de helft van de kast geleverd.
Weer teruggebeld en dan krijg je een verhaal van ja we laten het morgen weten want kan nu niks meer doen (steeds dezelfde onzin). Nu ben ik toch teruggebeld en geven ze aan dat ze de onderdelen in April kunnen leveren. Dit is minimaal een maand later!!!!

Ik vind dit erg slecht en nu ik hier met anderen over praat hoor ik alleen maar soort gelijke slechte verhalen.
Wanneer Beter Bed er niet voor zorgt dat ik aankomende maandag mijn onderdelen heb ga ik alles maar ook echt alles aan doen om dit bedrijf in een slecht daglicht te zetten. Ben er helemaal klaar mee!

Nooit iets meer bestellen bij Beter Bed. Retteketet pijn aan je hoofd en stress krijg je er van!

Groet,

Wanneer ze de kast bij de eerste of desnoods tweede keer volledig geleverd hadden was ik tevreden geweest. Er wordt nu totaal geen moeite gedaan om mij tevreden te houden/krijgen. Ik wens dat aankomende maandag 7 maart de onderdelen worden gebracht met een tegemoetkoming en welgemeend excuus anders ga ik ten eerste de kast annuleren en ten tweede echt zoveel mensen proberen te bereiken om niet meer iets bij jullie gaan kopen!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 06 juni 2016 om 13:43 geantwoord

Er is telefonisch contact met meneer opgenomen en op 7 maart zijn de ontbrekende onderdelen bij meneer geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door Rickvb