Klacht: KOOP NOOIT EEN NS PAS VOOR BETREDEING STATION

op 23 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IN MEI 2015 IS ER DOOR IEMAND EEN PAS GEKOCHT OP MIJN NAAM . DEZE PAS IS NOOIT DOOR MIJ AANGESCHAFT IK REIS NOOIT PER TREIN NS HEEFT GEEN OVEREENKOMST MET MIJ.
NU ECHTER GAAT DE NS JAARLIJKS € 50,– INCASSEREN MET ALS RESULTAAT DAT ZIJ OOK NOG EEN DEURWAARDER STUREN NA STORNERING!!
NS KLANTENSERVICE IS NIET BEREID OM NA CONSTATERING DAT DE KAART NOOIT IS GEBRUIKT AF TE ZIEN VAN VERDERE INCASSO !!
KAART IS DOOR MIJ NIET GEKOCHT WAT TE DOEN ??

PAS DUS OP TRAP NIET IN DEZE VALKUIL VAN DE NS
NS HEEFT GEEN KLANTVRIENDELIJKE OPLOSSING !!!

Gewenste Oplossing:

DAT NS ERKEND DAT IK GEEN KAART HEB GEKOCHT ER IS GEEN OVEREENKOMST.
NS HEEFT ZELF KUNNEN CONSTATEREN DAT DE KAART NIET DOOR MIJ IS GEBRUIKT

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Reactie van de melder van de klacht Hub Reul

4 maanden geleden - Hetzelfde is mij ook overkomen let op met kaartaankoop voor NS stations

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 augustus 2016 om 11:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hub Reul