Klacht: De Digitale Bibliotheek voor de Nederlandse Letteren corrigeert fouten niet

DBNLrommeltmaarwat op 07 juni 2024 over Koninklijke bibliotheek in de categorie Algemeen

In jaar een van mijn proefschrift traject heb ik de KB gemeld dat er drie fouten stonden in de biografie van mijn auteur geen reactie. In jaar drie heb ik ze mijn artikel gestuurd met daarin de uitgebreide en correcte biografie van mijn Nederlandse schrijver. Geen enkele reactie. Nu is mijn proefschrift af en verspreidt DBNL nog vrolijk onjuiste informatie over mijn auteur.
Als als nationaal instuut van onze belastingcenten en die van de Belgen niet eens iemands geboortedatum correct kunt vermelden en wetenschappelijk onderzoek negeert dan ben je toch wel een heel onbetrouwbare website.

Correctie van fouten op de site.

7 dagen geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Koninklijke bibliotheek
Download hier uw brief

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koninklijke bibliotheek

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koninklijke bibliotheek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DBNLrommeltmaarwat