Klacht: Konden zogenaamd adres niet vinden

1965John op 03 juli 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een onderdeel voor mijn auto besteld via de onderdelenlijn.Betaald en werd aangeboden voor vervoer bij DHL.
Kon fijn de track en trace volgen.Ben de gehele dag thuis geweest voor het pakket te ontvangen, maar kwam niet.Kijk op de trachk en trace blijkt de bezorger het adres niet te vinden.Ik bel dhl voor uitleg, krijg een grote mond terug en moest maar contact opnemen met de verzender van het poststuk.Dus mijn pakket zweeft nu ergens rond, god weet waar.
Bel je met de klachtenlijn wordt j gewoon weggedrukt en dan kom je in een equete terrecht hoe geweldig je dhl wel vond.Ik snap niet dat dhl het adres niet kan vinden, terwijl Dtp dat wel vind, en ook nog eens op de minuut.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn pakket of geld terug heb, en zo snel mogelijk,want ik heb het wel gehad met deze vervoerder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 juli 2020 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wat vervelend om te zien dat dit zo lijkt te zijn verlopen. Je pakket is retour afzender gestuurd met de melding 'adres onbekend'. Als de adressering wel correct was, is het label misschien vies of beschadigd geweest, zodat het adres niet meer goed leesbaar was. Of de bezorger heeft een fout gemaakt, dat zou ook kunnen. Hoe dit ook zij, je pakket zit al in het retourtraject. Dat kan ik niet meer terugdraaien helaas. Het beste kun je dus contact opnemen met de verzender en hen vragen je je bestelling opnieuw toe te sturen. Sorry voor het ongemak! De verzender kan uiteraard contact met ons opnemen en om teruggave van de door hen betaalde verzendkosten vragen, aangezien het erop lijkt dat de retourzending niet terecht was.

Met vriendelijke groet,

Mike

1965John

Heeft op 03 juli 2020 om 13:49 geantwoord

nee, want dat s niet de eerste keer dat zoiets is gebeurt, 3 wkn geleden nog bij mijn vriendin, ze is de gehele dag wachtend op haar pakje thuis.Ze kan zo de straat afkijken.Geen DHL te zien.Ze kijkt op de app, staat daar dat niemand thuis was.Ze zijn geen eens in de straat geweest, laat spreken dat de bel is gegaan.Ik vind dit wel een beetje kort door de bocht, het etiket zal wel beschadigd zijn geweest.Had dan gewoon gezegd ik krijg mijn route niet op tijd klaar, had ik alle begrip gehad.
Ik ben mijn vertrouwen in DHL kwijt, en deze noemen zich een wereld leider op het gebied van bezorgen.Het is jammer voor leveranciers die zaken doen met DHL, maar 1 ding weet ik zeker, Dhl komt bij mij nadat ik eindelijk mijn pakketje heb niet meer aan de deur.
Zeker hoe ik gisteren bij de klantenservice ben behandeld, tot 3x toe mij gewoon wegdrukken en dan de schuld bij mij proberen te leggen en het zelf maar moet oplossen.
Dhl,ga vooral zo door.
zo, ik heb het mijne gezegd, en wat DHL er mee doet......tja.

ps

het ergste is nog, ik heb me er een vrije dag voor opgenomen.

met vriendelijke groeten

John Vleugels.

Alle klachten die gemeld zijn door 1965John