Klacht: Komt tijden niet na keer op keer

op 01 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben op een dringend aangetekend stuk aan het wachten. Krijg ik een tot twee keer toe een bezorgtijd Ik neem extra vrij en komen die gasten gewoon op totaal andere dagdelen en uren eerder dan aangegeven. Krijg ik zo’n mierzoet mens aan de lijn, die het natuurlijk heel vervelend vindt maar er niets aan kan doen. Hier koop ik mij geen snars voor. POSTNL pretendeert iets te doen qua dienst en kan er helemaal niet aan voldoen. Dus zou ik graag willen dat de gelopen onkosten of narigheid in de toekomst ook op deze zelfde farce post.nl verhaalt kan worden.

nvt

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 juni 2018 om 18:57 geantwoord

Geachte mevrouw Venghaus,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat uw aangetekende zending op een ander tijdstip dan vermeld is aangeboden. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Het tijdvak dat u krijgt te zien is een indicatie die gebaseerd is op eerdere leveringen op uw adres. Door omstandigheden komt het voor dat de bezorger vroeger of later is dan aangegeven, u kunt dan bijvoorbeeld denken aan wijzigingen in de route van de bezorger. Indien het daadwerkelijke bezorgmoment elke keer erg afwijkt van de indicatie, dan zal deze na verloop van tijd automatisch aangepast worden zodat het beter overeenkomt.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Venghaus