Klacht: komt niet aan

op 28 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

meerdere bestellingen komen niet aan , eerst omdat het adres niet goed zou zijn, maar deze is goed dit bevestigt bol.com en post nl komt wel aan . daarna omdat goederen beschadigd zouden zijn wat volgens de afzender onjuist is , conclusie de bezorger heeft geen zin om savond nog te bezorgen in het buiten gebied .Wat ik mezelf voor kan stellen maar dan moet je dit werk niet gaan doen, nu kan ik geen enkel pakket meer bestellen wat via dhl gaat en dit is erg lastig

als de bezorger netjes optijd komt , en het pakket wel thuisbrengt . ook is een (kleine) vergoeding wel op zijn plaats denk ik zo . omdat ik extra kosten heb moeten maken om de goederen toch thuis te krijgen . dit is los van de tijd en ergernissen die ik her aan heb. mocht hier niks mee worden gedaan zal ik het programma BOOS van bnn vara inlichten maar hopelijk hoeft dit niet zo ver te komen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 mei 2020 om 12:45 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb even voor u gekeken en zie dat u op een camping woont, klopt dat? In dat geval kan de chauffeur het pakket brengen tot aan de receptie, wanneer daar niemand aanwezig is, zal het pakket niet bezorgd kunnen worden. Ik begrijp dat dat vervelend is, maar misschien kunt u het de volgende keer op een ServicePoint laten bezorgen?

Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 28 mei 2020 om 14:51 geantwoord

dus dan is het maar oke' om te zeggen dat het beschadigd is?. dat lijkt mij zeker niet de bedoeling. overigens hangt naast de brievenbus gewoon een telefoonnummer zodat er iemand komt. hoe kan het dat post-nl en ups dt wel kunnen. had dit al wel verwacht, toch maar een mailtje sturen naar bnn vara kijken of we met een camera wel een oplossing kunnen vinden

Alle klachten die gemeld zijn door boosdhl