Klacht: Komt geen bel bus opdagen lijn 61

op 19 augustus 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Gister 18-8-16 zijn we met 5 man met de bus na Venlo gegaan en hebben de bus gister avond om 22.50 terug gepakt.
Er staat op de site dat we in meyel over moesten stappen om 23.35 na ospel maar moesten we wel de bel bus bellen.
We zijn de bus ingestapt en hebben gebeld 2x de mevrouw aan de telefoon was alles behalve behulpzaam laat staan onbeschoft en vertelde dat de bel bus niet komt want de bus chauffeur zou gewoon door rijden naar ospel.
Maar de dienst van de chauffeur zat er in meyel op dus uiteindelijk onze ouders wakker moeten bellen om thuis te kunnen komen.
Heel fijn openbaar vervoer maar dan moet het wel werken laat staan behulpzaam zijn daar betalen we ook voor.
We zitten niet te wachten om afgezeikt te worden terwijl het allemaal zo op de site staat anders graag de site uit de lucht halen graag voor zulke dingen te voorkomen.
Ronduit schandalig beetje jammer.

Met vriendelijke groet

Als er op de site staat dat je moet bellen en je belt uiteindelijk zou t netjes staan dat ze je op komen halen laat staan netjes te woord word gestaan

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mvr scheepers
x