Klacht: Komen niet

op 09 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ze geven al drie dagen aan via track and trace Hoelaat ze komen. Tussen 16.00u en 18.30 en ze komen gewoon niet. Dit is niet de eerste keer.

Slecht bedrijf is het geworden.

Als morgen mij pakket er is!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Seuren, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u het betreffende pakket nog niet ontvangen heeft. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht de 3S-code van het betreffende pakket mee willen sturen? Aan de hand van deze code kijk ik graag of ik meer informatie over uw zending kan vinden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Seuren, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 09 februari 2018 om 13:10 geantwoord

Geachte mevrouw Seuren,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Mejwen