Klacht: Komen afspraken niet na!

op 29 augustus 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Mijn klacht is nog steeds niet opgelost.
we hebben een andere bank uitgezocht met bijbetaling (herkeuze) winkel te Oss.

Onze nieuwe bank zou 8 weken lever tijd hebben en zou begin augustus geleverd worden.

Na gebeld te hebben waar onze bank bleef werd toen gezegd het wordt 12 weken ivm de vakantie.
nog steeds niks ontvangen weer gebeld nu wordt het 16 weken eind september wachten tot ik mijn nieuwe bank mag ontvangen .

Echt Schandalig we worden gewoon aan het lijntje gehouden en de medewerkers praten elkaar schoon. Dit is geen service wat een waardeloos bedrijf ze verdienen echt een koude douche!! KOM JE AFSPRAKEN NA WAT JE DE KLANT BELOOFD

Ik moet nog bij aflevering 100 euro betalen. Ik zou het op prijs stellen dat ze me tegemoet moeten komen en dat het bedrijf die 100 euro zelf betaald. dat zou de wond een beetje verzachten.

voor het lange wachten en niet nakomen van de afspraak. En het niet netjes behandelen van de klant.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 12 september 2016 om 15:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Hoekbank van woonsquare