Klacht: kogelbiefstuk

op 13 oktober 2011 over Prive Magazine in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer lidl.
vorige keer dacht ik dat ik me vergist had, en misschien een foute biefstuk gekocht had,dus heb ik gisteren in de lidl te maastricht weer opnieuw geprobeerd om te achterhalen of de biefstuk van de Lidl echt zo taai was. Ik heb echt van mijn vrouw op mijn kop gekregen dat ik opnieuw zo slechte taaie biefstuk mee naar huis genomen had . Niet te eten en helaas in de vuilnisbak moeten gooien. Echt jammer van mijn geld.

Gewenste Oplossing:

Ja wist ik het maar ???
Om nieuwe biefstuk te bestellen lijkt mij niet zo'n goed idee.
Met de vis die ik bij jullie koop ben ik over het algemeen wel tevreden ,dus misschien ligt daar een oplossing
Hopelijk komen wij op deze wat afstandelijke manier tot een goede oplossing Met vriendelijke groet P.de Win. maastricht

Bericht van Lidl

6 jaren geleden - Geachte heer de Win, Graag komen wij met u in contact om de beschreven klacht in behandeling te nemen. Wij willen u verzoeken een mail met de beschreven klacht te sturen naar contact@lidl.nl zodat wij contact met u kunnen opnemen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door pamdewin