Klacht: Koffiedrap

op 10 oktober 2017 over DeLonghi in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De gebruikte koffie die in het afvalbakje valt wordt niet goed geperst. De koffie valt er als losse koffie in , in plaats van schijfjes. Daardoor wordt de heel binnenkant van het apparaat smerig ik heb andere bonen (illy) geprobeerd, de maalgraad aangepast maar ik krijg het niet goed voor elkaar. gebruik een waterfilter en laat hem regelmatig ontkalken. ook is de koffie sterkte heel wisselend, ene dag redelijke koffie, dag erna slappe koffie. gaat om de ECAM 20.110.B

Gewenste Oplossing:

weer normale schrijfjes in de afvalbak en sterke koffie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeLonghi

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DeLonghi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mgrootbramel