Klacht: Koffer alweer kapot

op 02 juli 2017 over V&D in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de tweede keer kapot bij het tweede gebruik van de LIV koffer. Eerste keer ging hij niet meer dicht, dus heb ik met veel moeite een nieuwe gekregen. Toen na eerste gebruik meteen schade, hoervoor heb ik 17,50 euro gekregen van de verzekering, wat natuurlijk schandalig is voor een koffer van 100 euro. Net terug van een vakantie en de koffer ging gedurende de vakantie weer niet dicht. Het merk LIV staat bij mij op de zwarte lijst. Uiteraard zou ik dolgraag mijn geld terug willen, maar denk niet dat dat erin zit.

Gewenste Oplossing:

De kleur van de koffer is cool

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over V&D

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over V&D nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mnbvcxzasdfghjklpqowieuryt